اخترنا لك

السبت، 4 مايو 2013

فضفضة / 3 / ادينى مشيت




مش هقول ليه جرحتنى
ولا هقول ان دمعى هزنى
لو مكنتش تحس بيا
يبقى عتابك مش بـ اديه
كنت يا حبيبى معاك
وانت ياخسارة مش معايه
عشت معاك بكل اخلاص
عشانك بعت الدنيا بعت كل الناس

سامحتك كتيرلأنى بعشقك
وفيت ليك كتير لأنى بعشقك
كتير انجرحت منك
وكتير داريت عليك
انى شايل منك
كانت كلمة حلوة منك
تنسينى جرح أيام معاك
مكنتش أعرف ان انت قاسى
فكرتنى منا بردو جرحتك
وكنت ناسى

صحيح أنا الغلطان
كان لازم اعرف انك مخبى
جرحك وألمك جوا قلبى
ومش ندمان انى هديتك قلبى
بعدك مش هحب تانى
وفين ألاقى مع غيرك أجمل معانى
هيفضل فى قلبى عشقك وهفضل بيه أعانى
ماهو السبب قلبى من طيبته بكانى
بس ياحبيبى والله بحبك
وهيفضل فى قلبى اللى عندك
 حبك

مش زعلان منك
انت صحيح أخدت حقك
جرحتك كتير وجا دورك تجرحنى
 من حقك
هستحمل جرحك عشان بحبك
صدقنى مش هعرف أحب بعدك
وازاى أحب وأنا قلبى عندك
أنا بعدت عنك ومش راجع تانى
أصل فعلا كنت فى حبك أنانى

ماهو يا عمرى اللى يعشقك لازم يكون أنانى
مش بايدى بعدى عنك ومش هرجع تانى
صحيح جرحتك بس كنت دايما بسامحك
ما انت كمان كتير جرحتنى
وكتير جفاك هزنى
يلا حصل خير احنا الاتنين جرحنا بعض
ولا احنا من الأول يا قلبى مش لبعض
 كلمات
تعبتك معايا بس انت تعبتنى أكتر
مش بحاسبك والله أبدا
أنا بس معاك بفضفض

أأأأأأأه يا حبيبى والله بحبك 
بس غصب عنى لازم أرحل
اكتشفت ان معاك كتير جرحتك
وأنا عندى اموت ولا يوم أقل راحتك
مش هقول ليه جرحتنى
دا انت يا حبيبى اخدت حقك

أنا لازم أتحمل
خلينى أعيش مع أحزانى
أنا قسيت عليك وكنت الجانى
بس يا عمرى كنت سامحنى
منا بردو كتير سامحتك
دا أنا مصدقت يوم حسيت بحبك
ولا يا عمرى دا كان مجرد وهم
عشان تعرف منى تاخد حقك
بردو
كلمات ومش مهم
حبتنى ولا محبتنيش
هتفضل بردو حب عمرى
كفايه عليا انى حبيتك
وانت الوحيد اللى بقلبى هويتك

كان نفسى معاك أكمل
بس كمان مش عايز أشوفك بتتالم
سامحنى لو يوم جرحتك
عشان انت كتير جرحتنى وسامحتك
وابقى افتكرلى حاجه حلوه
بيها يوم بينت فرحك

همشى وصدقنى مش راجع تانى
غلطتى فى حبك ان كنت معاك أنانى
عيش يا عمرى حياتك من غير جروح
مش هجرحك تانى وخلاص هروح
همشى فى سكتى
أحزانى هى دنيتى
ودايما هفتكرك بالخير
ما انت عشقى وأجمل طير
والله عشقتك
والله ما ملك قلبى غيرك
بس يا خسارة مقدرتش أملك قلبك
كلماتياعمرىكلمات
هفضل كلمات

http://www.youtube.com/watch?v=HiFS1x-9bHs








ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

تواجدك هنا .. اضافة لموضوعى ..

تواجدك هنا .. اضافة لموضوعى ..